Pomoc
 

Jak zrobić zakupy?

 

Aby złożyć zamówienie należy zarejestrować się na MPMstrefa.pl. Wymagane jest podanie prawidłowych danych osobowych:  imienia i nazwiska, dokładnego adresu, adresu email oraz telefonu kontaktowego.

Towary znajdujące się w naszym sklepie zostały podzielone na kategorie i podkategorie. Grupy towarowe są wyświetlone na stronie głównej sklepu. Dodatkowo w kategoriach Promocje i Nowości znajdują się informacje na temat wszystkich aktualnych nowości i ofert promocyjnych dostępnych w naszym sklepie. Klikając na odpowiednią kategorię towarów na głównej stronie naszego sklepu można rozpoczynać zakupy.

Każdorazowe kliknięcie na przycisk "Dodaj do koszyka" powoduje dodanie towaru do koszyka. Po zakończeniu zakupów i podaniu wszelkich niezbędnych danych Klient otrzyma w przesłanym mailu link potwierdzający zamówienie. Po potwierdzeniu elektronicznym zamówienie zostanie potwierdzone przez Sprzedającego drogą elektroniczną i przekazane do realizacji.


Czy mogę zmienić zamówienie?

 

Jeżeli zamówienie jest niepotwierdzone to Klient może je anulować na swoim profilu. Najprościej jest skasować błędne zamówienie w całości i złożyć nowe. Jeżeli zamówienie jest już potwierdzone należy wtedy skontaktować się z obsługą sklepu.

 

Jak zapłacić za zakupy?

 

W sklepie MPMstrefa.pl , istnieje możliwość płatności w następujący sposób:

Przelew na konto bankowe Sprzedającego - przelewając pieniądze bezpośrednio na konto BANKU ING 82 1050 1025 1000 0022 9548 1788. Korzystając z tej formy płatności Kupujący nie ponosi dodatkowych kosztów. Realizacja zamówienia rozpoczyna się natychmiast po uznaniu konta MPMstrefa.pl

Płatność za pobraniem - wybierając tą metodę Kupujący obciążany jest dodatkowo zryczałtowanym kosztem pobrania w wysokości 6 zł.  Procedura realizacji zamówienia rozpoczyna się natychmiast po elektronicznym potwierdzeniu zamówienia przez Operatora sklepu MPMstrefa.pl
W przypadku zakupu klimatyzatorów i dużego AGD płatność za pobraniem nie jest możliwa.

Płatność gotówką w kasie - dotyczy zamówień odbieranych w Punkcie Wydań Osobistych, gdzie Kupujący może zapłacić za zamówienie w kasie, w momencie odbioru towaru.

 

Jakie są koszty dostawy?

 

Koszt dostawy towaru jest uzależniony od objętości produktów i wynosi odpowiednio:

 Objętość produktu

 Koszt przesyłki

do 0,15 m3

17zł

 0,15-0,2 m3

 24zł

 0,2-0,3 m3

 60zł

 0,3-0,5 m3

 70zł

 0,5-1 m3

 98zł

 pow. 1 m3

 130zł

  Koszt dostawy akcesoriów wynosi 17 zł
  Koszt dostawy klimatyzatorów i dużego AGD wynosi 60 zł.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

 

Czas wysyłki produktów jest oznaczony na stronach internetowych sklepu MPMstrefa.pl i wynosi 48 godzin. W przypadku niemożliwości dostawy towaru w wyżej wymienionym czasie, Kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany przez Operatora sklepu internetowego MPMstrefa.pl . Maksymalny czas potwierdzenia dostawy wynosi 48 godzin następujących po sobie dni roboczych.  

Zamów TERAZ - dostawa jutro!
Jeżeli złożysz zamówienie przed godziną 9:30, współpracująca z nami firma kurierska (SCHENKER) dowiezie sprzęt następnego dnia roboczego!

Dotyczy tylko zamówień płatnych gotówka przy odbiorze - w pozostałych przypadkach moment wysyłki towaru może być przesunięty o czas potrzebny na weryfikację płatności.

Jak przyjmować przesyłkę?

 

Kupujący ma obowiązek ocenienia stanu produktu i jego zgodności z zamówieniem w momencie dostawy przez Kuriera i w jego obecności. W przypadku uszkodzenia towaru należy w obecności Kuriera sporządzić protokół reklamacyjny (druk tego protokołu zobowiązany jest posiadać kurier) , zawierający opis uszkodzenia. Reklamowany towar, należy wraz z fakturą sprzedaży zwrócić Kurierowi. Jeżeli paczka zawiera więcej niż jeden produkt należy zwrócić je wszystkie. Koszt transportu ponosi Sprzedający. Kiedy towar znajdzie się ponownie na magazynie MPMstrefa.pl  zostanie wymieniony na nowy, a nowa przesyłka zostanie wysłana na koszt Sprzedającego. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w czasie późniejszym należy postępować wg zasad gwarancji.

 

Czy mogę zrezygnować z zakupionego towaru?

 

Kupujący ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru. W przypadku zwrotu towaru Kupujący zobowiązany jest poinformować o zamiarze odstąpienia od umowy Sprzedającego drogą mailową na adres reklamacje@mpmstrefa.pl Zwracany towar musi być kompletny, nie może nosić śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne, niezniszczone opakowanie producenta. Do zwracanego towaru należy dołączyć oryginał dokumentu sprzedaży, oraz wypełniony i podpisany formularz zwrotu towaru. Dokumenty należy przykleić na zewnątrz opakowania, tak, aby Sprzedający miał do nich dostęp bez konieczności otwierania przesyłki. Koszt zwrotu towaru ponosi Kupujący.

 

Czy zakupiony przeze mnie towar objęty jest gwarancją?

           

Produkty sprzedawane w sklepie internetowym MPMstrefa.pl  są nowe i objęte gwarancją producenta lub importera. Czas trwania gwarancji jest uzależniony od rodzaju sprzętu oraz producenta. Karty gwarancyjne, które Kupujący otrzymuje wraz z towarem standardowo nie są podbijane. Wraz z przesyłką dostarczane są pieczątki-naklejki, które po sprawdzeniu otrzymanego towaru należy przykleić na karcie gwarancyjnej, w miejscu przeznaczonym na pieczęć sprzedawcy.

 

 

Jak postępować w przypadku reklamacji?

 

Jeżeli w trakcie użytkowania towaru Kupujący stwierdzi, że posiada on wady techniczne, lub jest niezgodny z umową może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu, we wskazanych serwisach (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta) lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną za pośrednictwem MPMstrefa.pl

            Kupujący powinien wypełnić formularz reklamacyjny oraz odesłać starannie zabezpieczony na czas transportu towar na adres sklepu MPMstrefa.pl,  MPM agd S.A. ul. Brzozowa 3, 05-822 Milanówek. Wraz z towarem należy przesłać oryginał dowodu zakupu oraz wypełnioną kartę gwarancyjną. MPMstrefa.pl  nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

            Uszkodzenia powstałe w czasie dostawy i transportu będą rozpatrywane tylko wtedy, gdy usterka zostanie odkryta w obecności pracownika firmy kurierskiej. W takim przypadku niezbędne jest spisanie protokołu szkody w obecności pracownika firmy kurierskiej. Po sporządzeniu protokołu należy niezwłocznie skontaktować się z pracownikiem sklepu internetowego MPMstrefa.pl .

 

 

W przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości skorzystaj z poniższego formularza i wyślij do nas zapytanie.

   
Formularz kontaktowy

E-mail *

Telefon

Temat *

Treść wiadomości *

* Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe

Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Infolinia

22 380 52 20

Czekamy na Państwa telefony:

Poniedziałek-Piątek: 900-1700

 
Formularz szybkiego kontaktu
  • * Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe

Newsletter
Upoluj promocję
© Comarch SA 2017. All rights reserved Powered by Comarch e-Sklep ®